linképítés eredményeinek ellenőrzése

Milyen módszereket használhatunk a linképítéshez?

A keresők relevancia és fontosság szempontjából jelenítik meg a weboldalakat a beírt kulcsszavaknak megfelelően. Ezen a sorrenden lehet javítani a linképítés segítségével.

A külső hivatkozások használatával jelentős előnyre tehetünk szert, ha az oldalunkat szeretnénk promotálni, de lényeges, hogy ehhez a keresők által megengedett eszközöket használjunk. A külső linkek alatt a saját oldalunkra mutató hivatkozásokat értjük. Ezeknek azért tulajdonítanak nagy szerepet az olyan keresők, mint a Google, mert az oldalunk minőségéről visszajelzést ad, hogy hányan találják tartalmasnak.

Nemcsak a linkek minősége és mennyisége számít, hanem az is, hogy a lehető legtöbb forrásból származzanak. Ha csak egy oldal hivatkozik ránk tízszer, nem ugyanolyan súllyal bír, mintha tíz oldal használna egy-egy hivatkozást.

Ezek a módszerek használhatók a linképítés során

1. Fizetett linképítés: Ez az egyik leginkább használható linképítési módszer. Ennek során releváns cikkekből kapunk hivatkozást külső webhelyekről. Érdemes SEO szakértő segítségét igénybe venni a megfelelő weboldalak megtalálásához, a SEO szöveg megírásához és a linképítés csomagok kiválasztásához.

2. Tematizálás: Határozzuk meg, hogy az oldalunk miről szóljon, mert a rá utaló kulcsszavakhoz tartozó tartalmakat “szakosodással” tudjuk erősíteni. Könnyebb lesz az ügyfeleinknek és olvasóinknak is, ha tudják, hogy pontosan mit ajánlunk. 

3. Minőségi, friss tartalom: Törekedjünk a tartalmak folyamatos megosztására, de ezek legyenek eredetiek. Nagyon fontos a minőségi tartalom, mert anélkül nem lehet hasznos hivatkozásokat gyűjteni. Az olyan honlapok, amik fórumokon és blogokon tömegesen beírják az elérhetőségüket tartalomszolgáltatás nélkül, visszaesnek helyezésben, mert a Google algoritmusa spamként azonosítja őket.

4. Felhasználóbarát oldal: Ügyeljünk rá, hogy az oldal betöltési sebessége elfogadható legyen és törekedjünk a közérthetőségre. Tegyük a regisztrációt gyorssá és egyszerűvé. Ezek a részletek hozzájárulnak a visszatérő felhasználók számának növeléséhez. Adjunk a felhasználók visszajelzéseire, hogy tovább tudjuk fejleszteni az oldalunkat. 

5. Közösségi megosztás: Osszuk meg a közösségi médián az oldalunk címét. Ezzel nem nyerünk külső hivatkozásokat, de többen felfedezhetik az oldalunk létezését.

6. Cserelinkek: Használjuk ki a lehetőséget, hogy más weboldalakkal együttműködünk a tartalmaink kölcsönös linkelése érdekében. Ha ez ún. releváns link, jobban számít a sorrend kialakításánál. Ehhez az kell, hogy a két linkcserés oldal tematikailag fedje egymást.  

Leave a Reply